JULIA ROSÉN

mycket häst

Kategori: the horses

idag har det blivit mycket hästar, men jag klagar inte! Skolan gick bra idag, hade först engelska b, projekt & företagande och sist ridning. Idag red jag återigen Vanten (ja, rodeohästen) men idag var han duktig, dock väldigt trött då Jörgen (Larsson) hade trimmat honom innan lektionen så han var jättefin! Hoppning stod på schemat, vi var 9 styck i gruppen idag så blev ganska trångt men helt ok. Sen övningskörde jag från skolan ut till stallet, red först Lorett och hade då lite markarbete med henne, vi studsa över lite små plastbockar så var inte så jätteavancerande. Dessutom tyckte hon det var jättetråkigt så gick och slöa typ hela tiden, hon hatar att gå i ridhus och framförallt att vara själv. Därefter red jag Syrah i ca 30 min. Hon har vilat i nästan två veckor pga olika anledningar så hon var väldigt laddad och även jättebrunstig. Sen mocka jag och fixa klart i stallet innan jag åkte hem. Tittade på Idol och just nu är det Keeping up with the Kardashians! Imorgon är det först skola, gym, fika med en kompis och klippa min teddybjörn till ponny. God natt!

random bild hehe

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Svar: det är Bad Meets Evil Feat. Bruno Mars - lighters :)

    2011-09-11 | 00:17:02
    Bloggadress: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: