JULIA ROSÉN

min apu plats: stall ramsbrock i tyskland

Kategori: the horses

SHIT, HERREGUD, OMG, vilken dag det har varit!! Idag fick jag reda på att jag på måndag ska åka ner till Stall Ramsbrock och Tyskland för tre intensiva veckor's APU (praktik) Ska åka ner dit tillsammans med en klasskompis, har dock vetat om detta ett tag men det blev inte helt spikat och klart föräns idag!! Galet! Sen när jag sitter på tåget hem från skolan fortfarande ganska chockad över allt ringer Jennifer (en ridlärare på ridskolan som ligger precis där lorett bor och även där jag red på när jag var liten) och frågar om jag kan ta tre ridlektioner på kvällen då hon var sjuk. Visst sa ja, så Lorett blev hoppad av Tina och jag höll mina tre första ridlektioner som gick bra :)
Nu är jag hemma och väldigt trött och känner att jag kan somna vilken sekund som helst. Imorgon är det skola 10-12 då vi (jag och linnea) kommer få mer info inför Tyskland. Sen blir det bara till å börja packa, ska även hinna tävla en runda på lördag och åka in till HFRK och kolla på storhästallsvenskan och på söndag fortsätta packa, åka till Hööks och utöka mitt ridbyxeförråd med tanke på att vi kommer jobba sex dagar i veckan (jag kommer vara döööd efter tre veckor). Men vi hörs innan jag (igen) lämnar landet! PUSS
liten del av ramsbrock

Kommentarer


Kommentera inlägget här: