JULIA ROSÉN

torsdag

Kategori: the daily news

Haft fullt upp hela veckan, skolan, stallet, träningar, gym m.m. I tisdags red jag först i skolan för Jörgen Larsson, hoppträning stod på schemat och det gick väl bra, min häst I want you "Vanten" var lugn och snäll. Slutade skolan halv tre och åkte då ner till Malmö och sprang iForm loppet tillsammans med mamma, 5 km sprang vi! :)
Igår hoppträna jag Lorett och det gick mycket bra. Idag var det återigen ridning i skolan, denna gången för Ann och jag fick Vanten ännu en gång. Hela passet var han jättefin så det var kul, men i slutet när vi travar av blir han rädd för något (han har bara ett öga så det han blev rädd för såg han inte) och satte av i världens bockningar, gjorde säkert 5-6 styckna på raken men jag lyckades sitta kvar men fick såklart en chock, ont i nacken och ryggen. Så det blev att mamma fick komma och hämta mig och jag åkte med till vårdcentralen där hon jobbar. Blev undersökt och fick ridförbud över helgen (men vi får väl se hur det blir med det...) Nu är jag hemma igen och ska nu vila lite. Åker kanske ut en vända till stallet senare ikväll annars mockar Tina till mig idag, tyvärr hann hon inte rida.
Men Jonna kommer hem inatt, 20.30 lyfter hon från Alicante! (och jag har fortfarande inte mockat hagen...)
Imorgon har vi bara två lektioner i skolan och en av dom lektionerna går till att Gunnar kommer in till oss och pratar APU :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Fredag ????? Det är torsdag trollet ;) Du ska INTE åka till stallet varken idag el någon annan dag, tidigast måndag sa ju din doktor !!!!!!!

    Pusssssssssssssssssss

    2011-09-01 | 16:02:11

Kommentera inlägget här: