JULIA ROSÉN

veckans första dag

Kategori: the daily news

HEJA 2B!! Vi vann duellhoppningen. Julia, Matilda och jag!! :D


Måndag, skönt att det är över. Jobbigaste dagen på hela veckan. Men min underbara klass gör det lite lättare så det är bra. Efter skolan hämta pappa upp mig och vi åkte till Väla och köpte det sista till Italien. Vi ska nämligen om cirka 3 veckor bila ner till Italien för en skidsemester. Ska bli kul då jag aldrig varit på en skidsemester. När vi var klara på Väla körde vi till fritids och hämta Stella. Sen vidare till stallet och Stella fick mata Lorett med morötter vilket var uppskattat både från lillasyster och ponny :) När dom hade åkt mocka jag till GT och sen red jag han i ridhuset ungefär 40 min väldigt intensivt. GT är en häst med mycket energi och han behöver därför ridas mycket. Men det gick jättebra, han är så himla mjuk och fin nu och det är stor skillnad från när jag först red honom så det är jättekul! Nu i veckan blir det kanske till och med nån hoppträning. Men vi får se, nu tänkte jag gå och lägga mig så jag får sova ganska många timmar inatt. Imorgon har jag engelska b, projekt och företagande och ridning :) god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: