JULIA ROSÉN

sorry about that

Kategori: Allmänt

Innan utgång förra helgen!
Här var det tomt och tråkigt, sorry 'bout that! Men kom somsagt hem från Norge i måndagskväll, att lämna Sofie och massa nya vänner var inte kul men förhoppningsvis kommer Sofie till mig till våren eller så åker jag en vända till henne igen, kan inte vara ifrån varann såhär länge igen!
Efter fem timmars sömns begav jag mig på tisdagsmorgonen till traktorkörningen och återförenades med halva klassen, kul å träffa dom igen! Så hela veckan har jag kört traktor och bra har det gått. Vad har jag mer gjort? Hopptränat, dressyrtränat, övningskört, kört på motorväg för första gången i mitt liv (vilket förövrigt gick perfekt), kollat på ponny SM på skolan med klasskompisar och tävlat!! Men mer om det senare ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: