JULIA ROSÉN

telling the world

Kategori: träning ger färdighet



Några bilder från dagen. Varit en lång dag, var hemma sent i stallet så GT fick vila. Lorett var iallafall jätteduktig på Pether Markne träningen idag. Bäst i gruppen om jag får säga det själv och Pether hade inte så mycket att kommentera på förutom att hon var lite piggare i hoppningen än vad han hade förväntat sig. Hon är ju alltid så lydig och lugn när man rider fram. Nu ska jag iallafall stänga ner här och titta på ett avsnitt NCIS innan jag checkar ut för ikväll. Imorgon får jag "sovmorgon" fram till 9. Ska bli så skönt. Vid 12 åker vi till Torns för min och Loretts allra sista ponnytävling tillsammans... 

Återkommer med mer rapport om dagens träning och filmer i helgen, orkar inte nu!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    ¨Så snygg Lorett ser ut!!

    2011-12-10 | 09:21:09

Kommentera inlägget här: