JULIA ROSÉN

FRAMTIDSPLANER

Kategori: julia

Tänkte jag skulle skriva ner mina framtidsplaner och drömmar. 

Som ni vet så går jag i åk 2 nu eftersom jag var i USA förra året. Till våren har vi praktik igen och min plan är då att åka till USA till en internationell hoppryttare. När jag sen tar studenten sommaren 2013 är min dröm och plan att till hösten 2013 flytta tillbaka till USA och plugga på College, var nånstans vet jag inte än men jag vet att jag vill åka med Explorius (som jag åkte med på high school) som numera även har ett "College-program" där dom hjälper till med att söka stipendium och gör att det blir billigare än om man fixar allting själv! Och jag kommer då att ansöka om ett equestrian scholarship. FATTAR NI HUR HÄFTIGT DETTA KOMMER BLI!?? 

När jag graduated from high school, May 15 2011! Tänk att få vara med om det EN GÅNG TILL men då göra det på "riktigt" som en riktig amerikan efter fyra år på college.

Och som det ser ut just nu skulle jag vilja göra alla fyra år på college och därefter vet man aldrig vad som händer. Men just nu tar jag en dag i taget här hemma men hela tiden med sikte på USA och College!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: