JULIA ROSÉN

första skolveckan avklarad

Kategori: Allmänt

Och än en gång har det blivit ett långt uppehåll.. men nu får ni en liten update om mitt sverige-liv.

Skolan har dragit igång, jag går på Helsingborgs Ridgymnasium i åk 2 och jag trivs väldigt bra. Jag har tränat mycket på gymmet, löpning framförallt då jag och mamma ska på tisdag ner till Malmö och springa i-Form loppet. Min lilla ponny lever och mår bra! Vi var i tisdags och hoppträna för Chanette då det inte gått så bra på tävlingarna. Lorett var klockren och Chanette undra vad problemet var, ja det kan man fråga sig! 

I torsdags flög Jonna ner till Spanien och farmors hus för en veckas semester. Så nu har jag Lorett själv i en hel vecka, myyys! I fredags red vi lektion för Lotta och Lorett var jättefin, verkligen jättefin så det var kul. Vi red mycket volter, öppna, skänkelvikningar, mycket basic som Lorett kan men bra att repetera. Igår fick hon vila då vi hade världens oväder, regna sjukt mycket så åkte bara ut och pussa lite på henne och mocka! Var även på nya Väla med pappa, Stella och Tina. Köpte lite nya träningskläder från Stadium och en jacka från H&M.

Idag var jag i stallet vid halv 10, mocka, bytade täcke och byta vatten. Ska tillbaka dit snart igen för att rida och fika halv fyra med Annie, Tina, Emma, Anna och kanske någon mer :) Annie fyllde 17 år igår så ska ha lite"kalas" haha. Later alligators

Kommentarer


Kommentera inlägget här: