JULIA ROSÉN

lite text

Kategori: Allmänt

Igår blev Lorett tömkörd av Jonna, gick mycket bra och jag stack till gymmet och svettades. Idag var jag i stallet vid 12-tiden, trimma Syrah i ridhuset som idag var riktigt fin, vi träna mycket på att flytta sidvärdsrörelser i skritten och övergångar skritt och trav. Galoppen som hon har lite problem med fick jag till ganska bra. När jag var klar i stallet åkte jag hem, duscha och sen körde jag och mamma direkt till Center Syd. Nu är jag hemma igen och ska om en halvtimma tillbaka till stallet för att hoppträna Lorett för Hanna. Min kompis Tina kommer även ta lite bilder med min kamera! Återkommer ikväll med bilder och rapportering.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Ser fram emot rapport och lite foto! :)

    2011-08-10 | 23:36:25

Kommentera inlägget här: