JULIA ROSÉN

här var det tomt...

Kategori: tävlingar

Bild tagen av Jessica Hill. New Forest SM Vetlanda 2011
Hej!
Tyvärr blev det aldrig att jag uppdaterade i Vetlanda.. men resultaten har inte heller blivit som vi hade hoppats på. Vi körde hemifrån runt 14-tiden och var framme cirka 18.00. Resan upp gick bra, Lorett stod fint i släpet hela vägen upp! Väl framme packade vi ur släpet, installera Lorett i sin box oxh hängde upp min boxgardin m.m.
Klockan 19.00 var det dags för invigning och det blev motorcykel in och även iår blev jag intervjuad!
I fredags hoppade jag en clear round 100 cm. Nolla och rosett. Red en LA:1 och var hyfsat nöjd, 58 % I lördags var det dressyr och utställning! Red en LB:0 kvart över åtta på morgonen, fick en del missar och 60 % Två utanför placering. Därefter red jag återigen LA:1 men fick den sämsta domaren ever. Lorett kändes och var jättefin men vi blev nersågade totalt.. 51 % På eftermiddagen var det utställning som gällde, vi hoppades såklart på guld då Lorett varit nära att få det nått år men nej 32 poäng och brons.. även här fick vi höra senare att fler folk var missnöjda med utställningsdomarna. Hoppningen sen på söndagen gick bra. I LBn fick vi två riv (mitt fel), sen var jag jätteosäker på om jag ens skulle starta LAn men jag gjorde det och där blev det två stopp, dock inga "dåliga" stopp då jag kände att vi inte låg bra på hinderna! Helt klart jättenöjd med den rundan. Hemma i stallet igen var vi vid 22-tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: