JULIA ROSÉN

MITT 2011 part 1

Kategori: julia

JANUARI


Jag börja second semester på high school och plugga på

Min amerikanska systers dotter fyllde 1 år! Men tyvärr kunde jag inte vara där och fira henne

Jag blev kär i Sour Skittles

Jag blev ägare till ett par Uggs Australia

Jag var på International House of Pancakes 6.30 på morgonen innan skolan börja med ett gäng av mina nära vänner

Umgicks ännu mer med vänner och hade jättekul


FEBRUARI


Säsongens sista basketmatch gick av staplen och jag och Sofie stod längst fram i hejarklacken och heja på våra duktiga killar!

Åkte ner till Des Moines och titta på State Wrestling, vi hade två killar som kvala dit. Austin VANN och Ryan kom fyra!!

Jag och Sofie baka kanelbullar och kladdkaka (behöver jag ens nämna att det blev en succehit bland amerikanarna)


MARS


Köpte nya löparskor för Track

Jag drog iväg och åkte skidor med ett gäng vänner (bland annat Kara som aldrig hade åkt skidor innan)

Mina värdföräldrar och jag åkte med Sofie en lördag till ett norskt museum som ligger i Iowa, åkte över Mississippi River & över till Wisconsin nån timme i en jakt- och fiskaffär. Mysig dag!

Vi lämnade även ett litet avtryck i gästboken på museumet :)

LEFT FOR ARIZZZONA!! :D

Min värdsyster Kristin hade en palm i trädgården

Vi gick på TVÅ Chicago Cubs game som var på Spring Training i AZ

Jag och Morgan framför en palm. Åhh vad jag saknar USA!!

Här får ni nu ett gäng bilder från början av 2011. Resten av året kommer komma upp nu i dagarna också! Och är ni intresserade av att läsa mer om mitt USA år klicka här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: